En lista som handlar om mig.

Namn? Amanda
Piercingar? Inga, hål i öronen bara.
Tatueringar? Nä inte än.
Längd? 158 cm.
Skostorlek? 36/37
Hårfärg? Smutsblond.
Fräknar? På sommaren får jag ungefär 15 stycken.
Vikt? Ungefär 50 kg.
Motto? "When the shit hits the fan, get a tent."

Kär? Ja.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nej inte just nu.
Tänker du på självmord? Nej.
Tycker du att du är attraktiv? Njä.
Dricker du? Yep.
Använder du droger? Bara kaffe.
Röker du? Ibland.
Vilket schampo använder du? Herbal Essenses.
Vilken parfym använder du? Vera Wang's princess, oftast.
Vad är du rädd för? Massvis, mest spindlar, mörker och flygplan. Huva.
Gillar du att tvätta? Gilla och gilla, jag gillar rena kläder.
Gillar du berg och dalbana? Mhm!

Senaste…
Filmen du hyrde?
The Box, 2012 och Public Enemies.
Filmen du köpte? Hm, Landet för länge sedan kanske.
Låten du hörde: The Shins - Gone for good.
Låten du laddade ner? Håkan Hellström - Äntligen på väg.
Personen du ringde? Helene.
Personen som ringde dig? Dunno, mamma kanske?
TV-program du såg? Något på Animal Planet.
Person du tänkte på? Vet inte riktigt, tänker inte så mycket. Tss.

För eller emot…
Långdistansförhållanden? Inte för mig tack.
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? För, eller aa, couldn't care less.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.

Favorit….
Mat:
Snabbnudlar.
Låt: Lemon tree.
Sak att göra: Sova, pyssla, äta kakor, hångla.
Sport: Ingen egentligen.
Dryck: Rose vin, oboy och pepsi.
Kläder: Kalasbyxor och stora t-shirts.
Film: Många! Avatar, Clueless, Lars and the real girl, Pulp Fiction, The Royal Tenenbaums osv.
Bil: Citroen CV2 kanske.
Serie: Scrubs eller The Office.

Har du någonsin….
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Tror inte de.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Ja lite med Adam när jag var liten.
Blivit arresterad? Nix.
Träffat någon från internet IRL? Tror jag inte.

Antal…
Gånger du vart kär?
Minst tre.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång kanske.
Hjärtan brustet på grund av dig? En gång kanske.
Tjejer du kysst? Inga.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Tre stycken som jag har kontakt med på riktigt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Kan inte minnas en enda gång.
Ärr du har på kroppen? Ett par.

Pålägg som gäller: Honung och kokt medvurst.
Dagens dryck: Vin.

Senaste…
Boken du läste? Läste aldrig klart Sofies värld.
Personen du fick e-mail av? Modcloth.
Personen du fick brev av? Rektorn.
Personen du fick sms av? David.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I fredags.
Saken du köpte? Tequila.

Vad har du gjort idag? Vaknade bredvid David sen åkte jag och firade morfar.
Var det kul? Nja.
Brukar du svära mycket? Nej.
När stiger du upp på morgonen? Olika, mellan 8 och 12.
Gillar du att slåss? Nej ><.
Vad har du på dig? Tjocktröja, klänning och kalasbyxor.
Vad ska du göra ikväll? Nuffin, ska snart sova tror jag.
Vad är du allergisk mot? Nickel bara.
Var har du ont? Nacken och ryggen.
Använder du hårspray? Nix.
Kan du stå på händer? Nej, inte ens om jag står mot en vägg.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkanist javisst!
Salt eller socker? Socker!
Gillar du ketchup? Yes, helst Felix.
Är du glad nu? Njä, känner mig ganska låg nu för tiden.
Var du glad igår? Mer än idag iallafall.
Vad dansar du till? Allt!
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad.
Göteborg är…? Sverigen nästa största stad.
Kan du sjunga? Mer gärna än bra.
Spaghetti eller makaroner? Snabbnudlar!
Land du vill besöka? England och Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0