En liten lista om mig.

Namn: Amanda
Ålder: 19
Bor: I Lund
Gör på dagarna: Väldigt viktiga saker, pysslar, bakar och tittar på youtube.
Gör på kvällarna: Ungefär samma som jag gör på dagarna.
Motto: When the shit hits the fan, get a tent!
Spelar: Lite gitarr.
Äter helst: Glass är alltid gott! Hamburgare och sushi också.
Favoritdjur: Pandadjur och Capybarer.
Tre egenskaper: Snäll (för det mesta), Lat och Pysslig (kanske).
För att vinna mitt hjärta: Ta med mig till ett tivoli, åk karuceller och ät sockervadd med mig!
Husdjur: En guldfisk, en vovve, en undulat och fler fiskar.
Ser på TV: Random program när jag har tråkigt, jag älskar Jamie Oliver och Vad blir det för mat.
Läser: Romantiska eller fantasifulla romaner. Jag läser helst på engelska.
Favoritårstid: Hösten tror jag.
Dricker helst: Pepsi, Oboy, Milkshake eller Rosé.
Samlar på: Fina bilder.
Önskar mig: Teknikprylar (dator, iPhone osv), resor och sånt man kan äta.
Favoritfilmer: Samma som böcker, antingen väldigt klassiskts romantiska eller fantasifulla. Mina favoriter är nog Avatar, Big Fish, Lars and the real girl, Pulp fiction, The Royal Tenenbaums och Youth in revolt. Och så klassiska Disneyfilmer såklart.
Plats jag gillar: Grusvägen på Östra torn, Paris och stigen i Skrylle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0